Ο προγραμματισμός με απλά λόγια




Ο Bill Gates εξηγεί τη λειτουργία απλών "εντολών"  στον προγραμματισμό. 

Οι "εντολές είναι απλές οδηγίες, τις οποίες πρέπει να δώσουμε στον υπολογιστή, για να εκτελέσει τα προγράμματα που θέλουμε. Κάτι τέτοιο κάνουμε κι εμείς κάθε μέρα. 

Στο σχολείο
Στο μάθημα της γυμναστικής, ο γυμναστής δίνει κάποιες "εντολές - οδηγίες" και οι μαθητές πρέπει τις ακολουθήσουν, για να εκτελέσουν τις ασκήσεις τους. 
Μέσα στην τάξη η δασκάλα δίνει "εντολές - οδηγίες" για να συμπληρωθούν οι ασκήσεις του βιβλίου. 
Σε μια συνταγή μαγειρικής ακολουθούμε τις "εντολές - οδηγίες" για να φτιάξουμε το φαγητό που θέλουμε. 

Ας προσπαθήσουμε τώρα, να μεταφράσουμε τις εντολές- δηλώσεις (προτάσεις):  "if".../then....και "if.../then... else...":  
IF = εάν 
IF...../THEN.....ELSE.... = εάν..../τότε....αλλιώς (ή διαφορετικά).... 
Παραδείγματα: 
Εάν βρέχει, τότε πρέπει να πάρω αδιάβροχο (αλλιώς δε θα πάρω).
Εάν έχει καλό καιρό, τότε μπορούμε να πάμε εκδρομή (αλλιώς δε θα πάμε)
Εάν κάνεις την εργασία σου, τότε  μπορείς να παίξεις (αλλιώς δε θα παίξεις). 









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου